Wednesday, September 7, 2011

The Math Class

Tadi kelas Math dekat LT5, kitorg pun masuk la lepas budak2 MD berapa entah keluar. Then aku pergi kat seat biasa aku. Second row, tepi tingkap. 


Then tetibe Fatin cakap, ok dia duduk bahagian tengah kelas. 


"Haaa, ko tu kaki ngantuk, duduk belakang2 tepi tingkap." 


Nasib baik Najwa back-up, "Tu memang seat Nadi la. Dia memang duduk situ dari dulu." 


Hee, thanks yawww. Betul, dia tak tipu.


MrTan lambat sikit so kitorg amek kesempatan tinjau2 ikut tingkap, tengok Hexagon dari atas. Hehe.


Tetibe Fatin datang tepi aku dan tanya dengan muka slamber,


"Weh Nadia, selain kelas Math, kelas apa lagi ko suka tido?"


dan aku pun macam, "Haa? Kejam gila ko cakap macam ni, haha." 


Dia balas, "Taklah, kan kelas Math ni kelas WAJIB tido ko. Kelas lain takkan takde kot?"


Dan bila  kitorg pusing belakang, OMG, MrTan dah masuk. Ngeee, agak2 dia dengar tak apa kitorg cakap td?





*sengal la ko Fatin. Haha. Aku berazam tak nak tido dah taw time kelas Math.*


Time kelas Math, mula2 tu ok je, bersemangat. Then tengok2 budak yang ngantuk. Haha. Sebab aku duduk tepi tingkap, row 2nd last, ok dalam kelas tu ada 3 baris je -___-


Sebab seronok sangat tengok orang ngantuk2, tetibe aura ngantuk diorg datang kat aku, ALAMAK. Aku cuba sedaya upaya menahan ngantuk itu, tapi bila aku sedar, tangan ngan kepala aku dah atas meja, gaya tipikal orang tido time cikgu tak masuk kelas. Tapi ni cikgu terang tang-tang depan mata. Urghhh. Dah la aku sedar tu dah nak habis masa Math.


Bila MrTan keluar je, Sam tegur aku,


"Dahsyat ko tido. Lain kali duduk row belakang la nak tido."


Eh eh, dah row belakang tu lelaki conquer, ok la aku duduk row ni tepi tingkap, kan. Hehe. Sebab tu aku tak duduk row depan wehh. Tapi Sam ni memang la saksi utama yang akan buat aku masuk penjara kalau kes ni dibincangkan kat mahkamah, hahahahahahahaha.


Dan tadi aku menyembang ngan sorang budak ni, dia cakap dia tak biasa sembang ngan perempuan, ok dia ni memang pemalu sikit.


Dan aku pun, " Ni ok je ko sembang ngan aku. Aku ni bukan perempuan ke??"


Dia pun jawab, "EH, aku lupa. Aku rasa ko ni macam lelaki je la."


Kfine. Aku taw aku macho, hensem. **keningkening**


Dan hari ni aku dah dapat elaun MARA. Weeehooooooo xD 


Hari ni jugak, aku buat account Twitter, biar la korang nak cakap aku lame, kalau KMS tak buat Twitter, rasanya memang tak ber-Twitter la aku . Heeeee. Thanks to AliaDelaila and NurDiyanaIzzati yang sudi tunjuk ajar. Haha.



3 comments:

rohaizah mohd faijan said...

fine arr kan...tak penah nak masukkan aku dalam blog kau LOL

nadi said...

SABAR LA RO. NANTI NANTI. HEEE.

Flava said...

kaki tidoo.. haha