Tuesday, March 8, 2011

happy birthday awek

8 Mac, yeah tepat sekali. Hari ni hari jadi kawan saya dan kembaqnya. Akhirnya, dah cukup 18 tahun pon mereka ni.


DUDE,YOU'RE LEGAL TO WATCH THE ABOVE 18 MOVIES AND SO ON

yawwww.

saya tak pernah ketemu si adik, eh, pernah tapi dia tak perasan saya sebab tengah sembang dengan kakak dia kan :) have fun in LA bro!


bro
?


yeahhh, mereka kembar lelaki-perempuan. maafkan saya sebab tak bagitahu awal2.


tapi saya taw la budak dua orang ni so sweet sangat,



kakak dia, oh, cun gila. cepat, sesiapa ada abang yang masih single, ini boleh buat calon bini. weee~ tak sabar merasa nasi minyak dia<3 nak tengok gambar? here you go!




yeah, itu mereka!

maaf, saya rembat daripada album kat facebook.



happy birthday to you;
may Allah bless you, always





love,
ilhamnadia

2 comments:

Anonymous said...

omejayyy ! iwuz sooo touched. thanks ilham fer this entry.much appreciated! MMUAHHH <3

nadi said...

weeee, welcomeeeeeee