Wednesday, March 16, 2011

jom heboh ?

Hai. Hello. Akhirnya Cik Nadia kembali menulis. Maaf kerana lama tidak mengemas kini blog ini. Balik kampung la, cuti sekolah kan ;X Jadi, dari mana patut kita bermula?

Setelah beberapa bulan tidak menjejakkan kaki ke bumi Johor, tanah tumpah darahku, akhirnya, berjaya juga menjunjung langit dan berpijak pada negeri yang dikenali sebagai Ujong Tanah suatu ketika dahulu. Perasaan itu tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Johor makin maju, tak tipuuuuuuuuuuu..........


dan tiba-tiba, muncul idea daripada Pak Lang,


JOM KITA SEMUA PERGI JOM HEBOH KAT DANGA BAY


oh whatt??


yeah, JOM HEBOH


Maka, untuk kali pertama pergi Jom Heboh. Kaki ini tetap melangkah walaupun hati tak rela. Tak suka sebab sesak, oops, TERlalu sesak dengan orang, dah la hari panas terik.


[Nah, tengok ni. Tu pak cik, sepupu semua ada.]



Aww, kes ini berbeza dengan HKSBP okay. Itu lain. Ini lain.

Dan ada member cakap,

" whoa, tak pergi yang kat Kuala Terengganu, tapi pergi kat Johor".

Hello, i/c aku kat tengah2 bernombor 01 !!

Apa yang best kat Jom Heboh?

Jumpa artis?

Aku tak nampak mana seronoknya. Sama je. Dia manusia gak, ada mulut, hidung, cukup sifat.

Jualan murah?

oh, absolutely. Bukan jualan murah, tapi harga rendah.

Orang perempuan memang macam tu, bab shopping je dia suka.

oh, salah2. Suka sebab makanan dengan air dia jual murah. Biskut butter tu kat kedai harga RM17, pg sana dapat 2 tin RM20. Air Bliss Dutch Lady kalau hari2 biasa 14 kali fikir nak beli ke tak. Ni 2 botol besar, 1 botol kecik + beg = RM10. Puas hatiiii ohhhh.


[suka hati je beli macam2]



Tapi lepas ni tak nak dah pergi Jom Heboh.




Itulah kisah budak perempuan yang pertama kali pergi Jom Heboh. Haha.








dan untuk berkongsi kegembiraan, saya dah berjaya mendapatkan lesen P.


Syukur alhamdulillah :)



3 comments:

Fadh of MAC said...

awak, dah dpt lesen P tu, boleh la naek KT kan. haha. Saya rindu awak. *sheeshh. sejak bila aku mampu mengungkap kata-kata rindu. Dah lama x berjiwang eishh

nadi said...

alaaa. saya bukan professional lagi nak pg KT. nnti result i naik cbj lah

nadi said...

alaaa. saya bukan professional lagi nak pg KT. nnti result i naik cbj lah