Monday, December 19, 2011

sembang kencang :')

Haha. Lama tak merepek. Hari ni aku kena listkan semua hours yang kitorg dah kutip masa sketsa hari tu. Lepas tu, adalah sedikit ketidakpastian yang terjadi gara-gara aku tak catat, tapi alhamdulillah Allah pemudahkan segala urusan.

Dengan pertolongan budak2 sketsa, aku berjaya mendapatkan confirmation tentang maklumat yang tak pasti tu. Dan untuk lebih kepastian, aku periksa semula Skype aku.

Bagus juga ada Skype ni. Kadang2 boleh tolong refresh balik memori indah macam aku ni ha :D Tapi kadang2, benda2 tu la yang buat kita sedih, kan?

Ye lah, bila aku periksa balik, banyaknya aku sembang ngan kawan2 aku ni, sampai pagi buta. Whoa. Tak sangka. Heh. Tapi bila mengenangkan, sekarang ni, aku tak bertegur pun dengan kawan2 aku tu, ye lah, mentang2 cuti, semua sibuk dengan keluarga sendiri. Aku pun sama. Tapi lagi perit bila dah jadi macam rutin kau sembang dengan kawan2 kau kat Skype, lepas tu kau pun macam tertunggu-tunggu setiap hari, bila diorang nak tegur kau macam biasa? Padahal diorg online je. Korang setia menunggu biarlah berjam-jam pun, tapi last2 tengok2 kawan2 korang tu dah offline, tanpa tegur korang macam kat kolej.

Atau, aku yang perlu tegur diorang dulu? Memang tak la kan. Aku segan :x Orang yang biasa aku tegur dulu tu orang yang rapat gila dengan aku, atau orang yang aku baik ngan aku kat kolej. Haha.  Biasa2 pun diorg tegur aku dulu kat Skype. Tak apa lah. Mungkin kitorg akan sembang kencang balik bila cuti sem dah habis kot. I hope so :) InsyaALLAH.

2 comments:

D-SIM said...

eh.. baru aq perasan.. kasut kt header blog ko nih same ngan kasut adik aq ade,hahaha

nadi said...

Hahaha, dah kilang tu buat bukan special utk aku sorg je design kasut tu. Hahaha. Sepp ah ngan adik kau. Tapi kasut ni aku tinggal kat kolej :3