Sunday, February 6, 2011

hari jadi Fauzan!

eheh. Hari ni 6Feb. Jadi kawan aku yang ni dah genap 19 tahun. Wuhhuuu.. Kita dah tak sebaya la Pojan. Haha. Sekurang-kurangnya sempat la merasa sebaya dengan hang walaupun sebulan. Cehh. Semoga segala cita-cita hang yang melangit tinggi tu dapat dipenuhi :) dan juga impian si gossipgirl.





Kyaaaaaaaaaaaahhhhhh~~~~~~ ni muka dia zaman muda-mudi dulu dan percayalah, sampai sekarang muka dia tetap macam ni. Maintain cute XD Aku tak tahu dah nak tulis apa Pojan oi, maaf, maaf, maaf, dan tak payah dah nak cemburu dengan Chup. Aku tulis pasal dia sebab aku termimpi dia dan aku tulis pasal kau sebab ini realiti ^^

SELAMAT HARI JADI, ENCIK FAUZAN



p/s: saje je tulis BM skema2 sebab hang kan pendebat Bahasa Inggeris :P





xoxo,
ilhamnadia

2 comments:

pojan power!! said...

muka siapa ni?xboleh blah langsung!!!!pfft~

nadi said...

bahhhhhhhhhh........ni muka kawan aku yang paling cute miut tak boleh blahhh... haha... bukan gmbar ko ea? sorry la silap gmbar :P